Verzend en retourbeleid

Verzendkosten tafels
Afhalen van de tafels is mogelijk op afspraak. De kosten voor het transport van de meubelen bedragen € 75,00 (€110,00 in België – tot Antwerpen). Indien u er montage bij wilt kunnen we dit tegen een kleine meerprijs voor u regelen.

Retourneren van bestellingen?

Natuurlijk zien wij het liefste dat de bestelling in volle tevredenheid wordt geaccepteerd door de klant. Maar er zijn gevallen waarin u niet ontvangen heeft wat u verwacht had, of er is iets misgegaan met uw bestelling. Wij zullen altijd trachten in overleg eerst een vervangend product te leveren. Als consument heeft u daarnaast het recht om uw product te retourneren binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Bent u van plan het product te retourneren, ga dan extra zorgvuldig met de verpakking en het artikel om. Natuurlijk zijn maatwerk producten volgens uw eigen specificaties uitgesloten van het zogenaamde herroepingsrecht. Eventuele verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening. Neem contact op als u vragen heeft over deze procedure.

Betreft het een beschadiging bij aflevering? Stuur ons foto’s van de meubels, van dichtbij genomen en iets verder weg. Zo kunnen wij goed beoordelen wat er met de meubels aan de hand is. Wij proberen tot een passende oplossing te komen.

Bezorgen?

Uw bestelling kan door ons bij u thuis afgeleverd worden. Netjes verpakt en met zorg behandeld bieden wij samen met onze partner de zending een keer aan op het door u aangegeven adres. De koerier maakt met u telefonisch een afspraak voor de levering. Bij afwezigheid laten wij een kaart met instructies achter, met een nieuwe leverdatum of mogelijkheden voor het maken van een nieuwe afspraak. De nieuwe bezorging is niet kosteloos en worden in rekening gebracht bij de klant. Onze koerier zit alleen op de bestelwagen en zal dus hulp nodig hebben. Bij de bezorging zit standaard geen montage bij inbegrepen. De meubelvervoerder levert tot aan de deur op de begane grond

Waar kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@gooshoutwerken.nl door te geven.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Graag zien wij uw gegevens tegemoet.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.